lørdag den 15. marts 2014

Bits & Pieces.


1# Der er snart udsprungne påskeliljer i haven. Jeg glæder mig!

2# Vi er så heldige, at vi har fået de fineste svenske tæpper af mine svigerforældre. De er alle virkeligt fine og lange og vævet i forskellige mønstre, både de mere almindelige striber men også i geometriske mønstre.
Jeg er ret vild med dem.

3# Jeg har været igang med redigering af mine mands billeder. Sidste weekend var han til den årlige forårsudstilling, og ligesom sidste år fik han fuldt hus på blå mærker, på alle de værker han havde med. Blå mærker gives til udstillingens allerbedste værker af 5 professionelle censorer, så det er på ingen måde enhver forundt at få et mærke. Jeg er rigtigt stolt af ham min mand!

4# Hele ugen har vi været velsignet med de smukkeste himle både morgen og aften. Nattefrosten kunne jeg godt have undværet, men himlene de går lige i min hjertekule.

5# Jeg læser virkeligt mange bøger, som oftest krimier. Men denne kærlighedshistorie sendte mig til tælling, og jeg fandt mig selv hylende, med tårerne trillende ned af kinderne igennem bogens sidste sider.
Det er ellers meget sjældent jeg hyler over bøger. Trods alt!

6# Friske forsyninger af sprøde tulipaner til weekenden. Jeg glæder mig til at jeg kan plukke mine egne blomster i haven, men indtil da nyder jeg de købte.

God weekend!

8 kommentarer:

Majbrit sagde ...

Jeg er igang med samme bog, glæder mig til slutningen, selvom jeg har svært ved at se den kan være lykkelig. Andet end hvis lige hun slipper af med ham løberen ;)

Maria sagde ...

Dejlige bileder :)
Rigtig god weekend til dig også.

KH Maria

mette sagde ...

Dejlige billeder :)
Forårsfornemmelser alle vegne.
god lørdag..... :)

unikarina sagde ...

Tak for inspiration til en bog - trænger til lidt andet end krimi.

Velfortjent med blå mærker til din mand. Det er nogle vildt fede billeder han laver. Hvor kan de købes? På forhånd tak

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Kan godt forstå at du er stolt af din mands billeder han laver så skønne billeder! Dejlige billeder som altid :) God søndag

Marie sagde ...

Din mand laver virkelig også nogle fine billeder! Og så fornemmer man lige en snert af lyserød på næsten alle dine billeder - fint :-)

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Jeg er altså nød til at læse den bog også... Nu har jeg hørt så meget om den.

Fine tæpper I har fået. Farverne er skønne!

Anonym sagde ...

Hey, super fede billeder din mand laver! Hvad hedder han, og hvor er de til salg??