torsdag den 4. december 2014

Ceramic magic by Mia-Maria Gravgaard.


 Kender I mon det smukke smukke keramiske univers, som Mia-Maria Gravgaard står bag?

Jeg har længe ønsket mig den fine fine høje stage til fyrfadslys, hvor stearinlysets varme stråler skinner ud mellem det finmaskede net af porcelæn, og nu nyder jeg den hver eneste aften, og er så glad for den.

Mia-Maria har lavet keramik siden hun var 16 år, og blev i 2006 uddannet fra Det kgl. kunstakademis designskole. Hun har en fabelagtig evne til at lege med keramikken og laver både installationskunst til udstillinger og interiør ting til boligen.
På min ønskeseddel i år står også hendes flade fyrfadsstage i riflet porcelæn med små huller ved kanten, magen til mine små vaser, som jeg allerede nu glæder mig til at bruge til de små blomster fra haven til sommer.

Du kan læse meget mere om Mia-Maria og se mange flere af hendes ting på hendes site lige her.
Forhandling finder du bla. på nettet hos Unika-K, butik Corfixen og 1x1textil. Fysiske butikker kan du finde på hjemmesiden.

Der kan også købes på bestilling direkte hos Mia-Maria på hendes IG profil @mia-mariagravgaard.

Må vise jer et billede på et senere tidspunkt af stagerne når de er tændte... De er virkeligt så smukke i mørket....

2 kommentarer:

angie sagde ...

danke für die schönen bilder!!! liebe grüße von angie

dqpage sagde ...

Det er rigtig fine ting. Kan godt forstå du er faldet for dem.